התנועה לאיכות השלטון יוזמת: עצומה למניעת מינוי דרעי לשר

    ארי וידר 7 Comment on התנועה לאיכות השלטון יוזמת: עצומה למניעת מינוי דרעי לשר
    13:06
    12.05.24
    נתי קאליש No Comments on אבי יתומים: כשהאדמו"ר קרא ליתום הקטן ונישקו באהבה | תיעוד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תוצאות הבחירות כנראה אינן מוצאות חן בעיני רבים מתושבי המדינה. למרות הצניחה הדרמטית במספר חברי הכנסת של ש"ס, יש מי שמעוניין לראות אותם מחוץ לממשלה.

    בעצומה שפורסמה הבוקר מטעם התנועה לאיכות השלטון, ואשר עליה כבר חתמו למעלה משבעת אלפים אזרחים נקרא ראש הממשלה שלא להכניס את אריה דרעי לממשלה.

    וכך נכתב:
    "אנחנו אזרחים שהדמוקרטיה הישראלית יקרה ללבם. אנחנו חרדים ומזועזעים מהצורה הנינוחה והטבעית בה מדברים עכשיו במערכת הפוליטית על מינויו של אריה דרעי כשר הפנים בממשלת נתניהו הרביעית, אותה משרה שמילא כבר בעבר ובמסגרתה ביצע עבירות של שוחד – זה לא רק אבסורד, זו אצבע משולשת לכל אזרח שחרד למצב טוהר המידות בישראל. דורשים עכשיו מבנימין נתניהו, ראש הממשלה שצפוי להקים ממשלה חדשה – לאריה דרעי, עבריין מורשע – אין מקום בחיים הציבוריים!! ובודאי שהוא לא ראוי להיות שר בממשלת ישראל!!!

    אריה דרעי הורשע בעבירות חמורות ביותר: קבלת שוחד, מרמה והפרת אמונים וניצל, כפי שקבע בית המשפט, בצורה החמורה ביותר, את מעמדו הרם ואת המשרה אותה מילא כדי לגנוב מכספי הציבור.
    הכנסת ה-20 חייבת אף להכריע בנושא בחוק: יש לשלול לצמיתות את זכאותו של נבחר ציבור להיבחר לכנסת ולכהן כשר בממשלה במידה והורשע בגין עבירה שיש עימה קלון בעת כהונתו כנבחר ציבור.

    בנוסף לאריה דרעי, עומדים בתור גם המורשעים בניזרי, הירשזון, קצב ואולמרט – ואנו כציבור חייבים למנוע מהם לזהם את המערכת הפוליטית.

    אנו דורשים מראש הממשלה להראות מנהיגות – חייבים לעצור את ההידרדרות הערכית שהחברה הישראלית חווה בשנים האחרונות, שכן השבת מי שחטא למחוזות חטאיו יש בה אמירה ברורה לציבור הישראלי – המחלה הממארת של השחיתות, מקובלת ומוסכמת, ואין לה מרפא".

    בתגובה כתב איציק סודרי ממנהלי קמפיין ש"ס: 241.200 אלף הצביעו לש'ס ואריה דרעי. מי אתם ׳התנועה לאיכות הלובן׳ או בשמה המתחפשת ׳התנועה לאיכות השלטון׳ שתקבעו לנו מה לעשות? עופו מחיינו.



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 7

      איציק סורר היתי מציע שאתם תעופו לנו ממול העינים חבורת נהנתנים שרק טובות ההנאה של הנהנתנים מענין אותם

    2. 6

      כחרדי הייתי מצטרף לעצומה, הם צודקים.די לחילול ד' של דרעי

    3. 5

      חצוף אתה, המגיב האנונימי.
      מי אתה שתפער פיך בשלוחם של מועצת החכמים.

    4. 4

      חוק זה חוק
      מי שקבל את העונש לא אמור לסבול
      החוק מתיר לו לחזור להיכן שהיה ביושר ולתת בו אמון וזה היופי של הדמוקרטיה

    5. 1

      בית המשפט הרשיע את דרעי ללא שום ראיה אמיתית. דרעי מעולם לא הודה במיוחס לו. צפו בקלטת "אני מאשים", ותראו ש17 מנדטים האימנו לו וענתנו לו את קולם עם כניסתו למאסר. וכעת אני מאשים את התנועה לאיכות השלטון שרוצה להמשיל את הדרת הספרדים מהשלטון. די לגזענות. די לשיסוי, די להסתה.